عرفانعرفان، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

من و پسرم عرفان

یه اتفاق خنده دار

1392/6/9 17:57
نویسنده : مامان باران
486 بازدید
اشتراک گذاری

خداااااااااااااااااااااااااااااااا


باورم نمیشه یعنی پسرم عرفان کوچولوی من انقد بزرگ شد که امسال میخواد بره پیش دبستانی؟؟؟؟؟؟؟؟


مگه همین دیروز به دنیا نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

هیچ وقت یادم نمیره بار اولی که عرفان رو بغلم گرفتم یه دختر 20 ساله ی بی تجربه بودم حتی میترسیدم بغلش کنم ولی حس مادری این قدرت رو بهم داد که بتونم یه خط قرمز بزرگ بکشم رو تمام بی تجربه گی هام..............


خواستم وخدا هم کمکم کرد تو این راه. چه حس خوبی بود تلاشم واسه اینکه بتونم یه مادر خوب باشم مثل مادر خودم.که واسه راحتیه بچه م از خودم بگذرم. که تمام عشقم رو بهش بدم. که بی تجربه بودنم تاثیر نذاره رو تربیت پسرم . و .............


حالا پسرم اقا شده میخواد بره مدرسهنیشخند ومن یه مادرم با تمام تجربه های یه مادر


خنده م میگیره به خدا. چه زود بزرگ شد یعنی 6 سال گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انشالله دامادیتو ببینم قند عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
5 شهریور 92 23:44
مبارک باشه. بچه ها مثل یه پلک زدن خیلی زود بزرگ میشن وما پخته تر خدا حفظشون کنه که با بودنشون زندگی را معنا میکنن .خانمی میشه بدونم چرا تمایلی به تبادل لینک ندارید اخه خیلی وقته ما شما را لینک کردیم اما از شما خبری نیست اگه موافق نیستید خبرم کنید لطفا