عرفانعرفان، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

من و پسرم عرفان

پسرم خیلی اقا شده

1393/11/20 20:49
نویسنده : مامان باران
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی مامانی 

 

اقا پسرم گل پسرم تاج سرم خوبی اقاااااا

 

مامانی شرمنده که انقدر دیر وبت رو اپ کردم به خدا خیلی درگیرم.شما کلاس

 

اولی شدی و برادرت اقا ماهان  هم 

 

به دنیا اومد.زندگیمون یهووو و به شدت شلوغ شد .اون اوایل که داداشت بیخواب

 

بود و شب تا صبح گریه میکرد و 

 

صبح هم باید شما رو اماده میکردم برای مدرسه.روزای سختی بود ولی تموم شد

 

خدارو شکر برادرت ارومتر شده و

 

من بیشتر وقت میکنم به شما برسم .خدا رو شکر

 

خب عزیز دلم بگم برات از درس خوندن و مشق نوشتنت که همه ازش تعریف

 

میکنن بسکه اقایی شما دورت 

 

دورت بگردم من.معلمتونم خیلی دوستت داره چون شاگرد زرنگ کلاسی 

 

تو خونه هم خیلی کمک میکنی به من و داداشت رو دوست داری و باهاش بازی

 

میکنی.ماهانم خیلی بهت عادت

 

کرده و دوستت داره.

 

پسرکم خیلی دوست دارم تند تند وبت رو اپ کنم انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)